Mina favorit youtubers

 1. Jenna Mourey/Jenna Marbles
Ingen big suprise, har följt henne i jag vet inte hur många år. Hon har en helt hysterisk humor samtidigt som hon är väldigt smart. Humorn blandas med riktiga livsråd, och för mig verkar hon bli bättre för varje år som går. 
 
 
 
2. Ana Cadence/howsenselessdeath howpreciouslife
Hittade henne för ungefär ett år sedan och hon fastnade verkligen. En smart och helt underbar människa med hjärtat på rätt ställe. Hon pratar om helt knasiga saker men också om psykisk ohälsa. Sättet hon pratar på är så lugnande och låter så vackert. Hon lägger också upp en del poesi.
 
 
 
3. Cryotic
En spelkanal som är lite annorlunda än många andra. Han pratar helt lugnt och har en väldigt mysig röst. Brukar titta på hans videos innan jag ska sova eftersom det är så nervarvande. Även om du inte gillar spel tror jag du skulle tycka om när han spelar Ori and the Blind Forest. 
 
 
 
4. "Bunny" Meyer/Grav3yardgirl
Jag kommer tillbaka och tittar på hennes videor i perioder och jag tittar nog enbart för hennes smink och hennes humor. Titta från 2.28 och ca en och en halv minut framåt, vet inte hur många gånger jag har skrattat åt det. 
 
 
 
5. Linda Hallberg
Älskar hennes make-up, hår och klädstil och hennes sätt att se på smink. Att kroppen är en canvas och att du kan smycka den med kläder, piercingar, tatueringar och smink, smink går att tvätta bort så var inte rädd för att testa något nytt! Följer henne även på hennes blogg.
 
 
 
6. Kati Morton
En utbildad terapeut som gör videos om psykisk ohälsa. De är både informativa och innehåller tips och tricks för både de som är drabbade och anhöriga.
 
 
 
Mitt liv | |
Upp